2011. július 23., szombat

Kedves jó napot!

Azt hiszem itt az idő, hogy kihirdessem az eredményeket. És csak én...Joan csináltam végig az egészet szóval előre bocsika ha valaki ezért ellenem van.



Az 1. helyzet egy olyan novella lett ami nagyon is érdekelt. Brigi Bogyó - Rose Garden!
Azért ez lett az első mert már az eleje nagyon is lekötött. Részletesen leírta a kis falucskát, a idős emberek napjait és egyszerűen imádtam. Majd jött a fiú aki egy érzéketlen tuskóból lett érzékeny, szerelmes fiú. Nagyon tetszett! Remélem örülsz a helyezésnek és itt az oklevél.....




A 2. helyezett Denwell Nora - Ez volt az első egyben az utolsó!
Azért ez mert egy nem mindennapi farkas történet ez. Nekem nagyon tetszett, hogy a fiú csak azért változott át, hogy lássa a lányt és elmondja neki az igazat. A vers is nagyon szép és ötletes is. Őszintén mondom a vers nekem a történek csúcspontja volt. Annyira magával ragadott...
De nem fecsegek...Itt lenne az oklevél. 


A 3. helyezett pedig Katóka - Élet a halál után! 
Azért ezt választottam mert talán egy olyan történet amit én még életemben nem olvastam. Olyanokat ír benne amit több millió ember nem is tudd vagy csak nem figyel rá. Sok okos, hasznos dolog van benne. De néha talán még én is meglepődtem ezeken...De tessék itt az oklevél. 



De a többieket sem hagyom csüggedni. Mivel nem adta be mindenki a novellát és nem kellett olyan sokat dolgoznom maradt időm rájuk is. Így őket is szeretném meglepni egy kis emléklappal. Hát fogadjátok szeretettel és vigyétek. 






2 megjegyzés:

  1. Mindenkinek gratulálok aki részt vet ezen a pályázaton mindenki nagyon tehetséges és külön grat Dórinak aki nek meg köszönhetjük ezt a versenyt. Szàmomra nincsen első meg második hely itt mindenki nyert valamit.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :)
    Szeretnék minden versenyzőnek gratulálni, és megköszönni a zsűrinek, hogy ilyen csodálatos versenyt hozott létre :)
    Puszii

    VálaszTörlés