2011. június 5., vasárnap

Na itt lenne

A feladat roppant egyszerű lesz. A következő kép és cím közül kiválasztasz egyet ami tetszik és arról írsz nekem egy novellát. Itt lenne a lehetőségek.




1.




2.



3.



4.


5. Élt a halál után

6. Miért is ne...

7. Ez volt az első egyben az utolsó

8. Te vagy a(z)...



Na itt lenne a feltétel. 

  • Ha nem egy hanem kettő tetszik meg mind a kettőt megírhatod vagy egybe kovácsolhatod a kettőt! Főleg akkor ha kép, szöveg a választás. de jobb lenne ha csak egy lenne a nyerő. 
  • A novella vagy amiben te gondolod írod meg a szöveget. 
  • Times New Roman a betűtípus és 12 a nagysága. 
  • A terjedelme 3-től nagyobb legyen. Hogy meddig tartson az rád bízom. 
  • A nyertes kap egy oklevelet és hirdetni is fogom a blogját (ha van) a blogomon. De ha úgy alakul és lesz lóvém akkor egy saját készítésű ajándékot is kap az első helyzet. 
  • A zsűri: én (Joan) és Angela lesz. + még Bree. 
  • Ezen a címen tudtok jelentkezni a versenyre vagy kommetben. A cím : angela.joan.verseny@gmail.com
  • Erre a e-mail címre tudjátok elküldeni a kész műveket is. 


Jelentkezési határidő: 2011. június 20 21:00-ig
Művek beküldési határideje: 2011. július 20 21:00


Aki nem ér el helyezést az se búslakodjon el. Ő egy emléklapot kap majd. de remélem sok jelentkező lesz! 


Aki csak tudja tegyek közzé az oldalán e felhívást, hogy több embert buzdítsak erre. 
 Aki valamit nem ért vagy kérdése van komiban és e-mail-on keresztül megteheti!

15 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Köszönöm, hogy hívtál, hosszas vívódás után igen, benne vagyok, szívesen részt veszek a versenyeteken^^ Ez az első alkalom, hogy megpróbálom, szóval enyhén szólva parázok :'DD
    Még egyszer köszi a hívást, már el is kezdtem írogatni:)) Annyi kérdésem lenne, hogy max. hány oldalas lehet a novella?
    Előre is köszi!
    Puszi, Dóri

    VálaszTörlés
  2. Az nekünk mindegy. Amennyi belőled jön de ha ennyire tudni akarod akkor max 10-15 oldal. De ha több nem baj! :D

    VálaszTörlés
  3. Jah és Dóri bocsi..tudom most csalódás fog érni de egy blogcímet kapnék?
    Ez a szar nem nyitja meg ami nekem kell...Bocsi még egyszer

    VálaszTörlés
  4. http://possibility-lehetsg.blogspot.com/
    vagy
    http://reasonforthelife.blogspot.com/
    semmi gáz:))

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Én is köszönöm a meghívást, és szeretnék élni a lehetőséggel:)
    Nekem is lenne egy kérdésem:)
    Szóval bárkiről írhatok, ismert, vagy ismeretlenről is, csak a címhez hű legyen?
    Előre is köszönöm a választ, és már teszem is ki a felhívásotokat:)

    VálaszTörlés
  6. Természetesen benne vagyok:) örülök h hívtatok, szóval választok, írok és már küldöm is:D Pusz!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! :D
    Örülök, hogy meghívtatok, jelentkeznék is :)
    Igazából most nagy harc dúl bennem. Mert amikor megláttam a képeket-mert azok fogtak meg igazán-, akkor nem tudtam eldönteni, hogy melyik legyen. Igazából még most sem tudom,hogy melyik lesz, de mindenképp jelentkeznék :)
    Puszii

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! :)

    Örülök, hogy itt lehetek mert imádok írni ki talált történeteket és egy kérdésem lenne hozzátok nem tudok feliratkozni az oldalra, ha már jelentkeztem nálatok e-mailben akkor nem baj, ha nem sikerül feliratkoznom az oldalra?

    VálaszTörlés
  9. Semmi baj. Kitettünk és A boszorkányok és Démonok blogoddal...

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok :)
    Nagyon örülök a meghívásnak, szívesen részt vennék benne. Ez lesz az első novellám, úgyhogy ne várjatok nagy durranást. Sajnos nem hiszem, hogy beleférek, de azért próbálkozok :)
    Pusszi.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Köszönöm, hogy én is eszetekbe jutottam és én is szívesen élnék a lehetőséggel. Még nem tudom, hogy melyikről fogok írni, azt még ki kell találnom. Még egyszer köszi.
    Üdv: Dreamea

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Én is köszönöm a meghívást, és szeretnék élni a lehetőséggel:)
    Nekem is ez lesz az első novellám, úgyhogy nem lesz valami király szerintem... :// De azért próba szerencse! :"D
    Még egyszer köszi a meghívást!
    Puszii

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok ismét! :D
    Ne haragudjatok... ez hülye kérdés lesz... :P
    A 6. választási lehetőség az Miét is ne? nem Miért is ne? Légyszi válaszoljatok.... :P
    Bocsi...
    Puszii

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Először is köszönöm, hogy gondoltatok rám :D Másodszor bár nem vagyok nagy pályázatokra jelentkezős, veletek mégis kivételt teszek :$ Szóval én is jelentkezni jöttem. (:

    Puszi: Réka
    http://szivemzara.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Köszönöm, hogy hívtál, nagyon szívesen írok egy novellát, bár még nem próbáltam...:D Azért remélem jó lesz, és igyekezek:PxD
    Pussz

    VálaszTörlés